Poštovné

Dodanie prepravcom na SLOVENSKO

Všetkočo je uvedené skladomodosielame max. do 48 hodín po objednaníDoručenie do 2-4 prac. dní od oddoslania. Tovar na objednávku odosielame 5-14 dní po prijatí objednávkyO odoslaní informujeme prostredníctvom Vami uvedeného e-mailu. Poštovné je podľa váhy tovaru (načítá sa v košíku automaticky):

- platiť môžete vopred PREVODOM NA ÚČET, poštovné je podľa váhy tovaru:

 

váha zboží PPL váha zboží TOPTRANS
0-5 kg  255 Kč 0-5 kg  405 Kč
5-10 kg 355 Kč 5-10 kg 560 Kč
10-15 kg 650 Kč 10-15 kg 600 Kč
15-20 kg 890 Kč 15-30 kg 813 Kč
    30-50 kg 1 100 Kč
    50-75 kg 1 400 Kč
    75-100 kg 1 650 Kč
    100-200 kg 2 540 Kč
    200-300 kg 3 300 Kč
    300-400 kg 3 815 Kč
    400-500 kg 4 320 Kč
    500-700 kg 5 210 Kč
    700-1000 kg 7 500 Kč

 

EUR účet vo FIO banke: 2900576098/8330.

- alebo NA DOBIERKU, poštovné je podľa váhy tovaru:

váha zboží PPL váha zboží TOPTRANS
0-5 kg  324 Kč 0-5 kg  474 Kč
5-10 kg 424 Kč 5-10 kg 629 Kč
10-15 kg 719 Kč 10-15 kg 669 Kč
15-20 kg 959 Kč 15-30 kg 882 Kč
    30-50 kg 1 169 Kč
    50-75 kg 1 469 Kč
    75-100 kg 1 719 Kč
    100-200 kg 2 609 Kč
    200-300 kg 3 369 Kč
    300-400 kg 3 884 Kč
    400-500 kg 4 389 Kč
    500-700 kg 5 279 Kč
    700-1000 kg 7 569 Kč

 

V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám  k dispozici na tel. čísle +420 776 482 811

 

ppl.png

Doprava PPL

  • Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24-48 hodin od expedice, na Slovensko 48-72 hod.
  • Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.
  • Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
  • Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
  • Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.
  • V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
  • Řidič PPL Vás bude v den doručení zásilky kontaktovat na Vámi uvedené tel. číslo, aby dohodl podrobnosti předání.
  • V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
  • Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).
  • Lze si nechat doručit do místa, kde si balík sami vyzvednete, seznam ParcelShopů naleznete zde. 

Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.

 

toptrans.png 

Doprava TopTrans
Řidič vám před svým příjezdem avizuje svůj příjezd. Doběrečné lze uhradit pouze v hotovosti 
 
Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže.  Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
 
Doručení v pracovních dnech (8 - 18 hod).
 
Touto dopravou vám můžeme dovézt zásilky do 3 000 kg.
 
PŘEVZETÍ ZÁSILKY TOPTRANS - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem! (u krabicových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě poškození spotřebiče je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat na email - eshop@instock.cz